مفاجأة بشأن مشاركة أحمد فتوح في السوبر المحلي

كتب ـ ابراهيم احمد:

كشف قبل قليل الإعلامي خالد الغندور إن مسئولي نادي الزمالك استخرجوا تأشيرة سفر أحمد فتوح للإمارات استعدادًا لبطولة السوبر المحلي.

أحمد فتوح

وتابع الغندور خلال برنامجه ستاد المحور: “الجهاز الإداري لنادي الزمالك أرسل اسم أحمد فتوح ضمن أسماء اللاعبين اللي هيتم استخراج تأشيرة الإمارات لهم للمشاركة في بطولة السوبر المصري.. طب هل فتوح هيسافر مع الفريق للإمارات”.

واضاف: “الحقيقة حتى الآن ”فتوح” خارج حسابات الزمالك للسوبر المصري تمامًا عشان هو عنده جلسة يوم 22 أكتوبر .. فا ربنا يرحم الفقيد ويغفر له .. حتى لو تم الصلح مع عائلة المرحوم لازم يحضر الجلسة وعشان كدة بنسبة كبيرة هو خارج السوبر المصري تمامًا إلا لو سافر مباشرة بعد الجلسة”.

واصل: “طيب حد يسأل ليه الجهاز الإداري عايز يطلعله تأشيرة.. باختصار هما شايفين إنهم لازم يبقوا جاهزين لأي موقف أو ظرف وجرت العادة في الزمالك إنهم يطلعوا تأشيرات لكل اللاعيبة في الفريق وبعدها يشوفوا مين اللي هيسافر بس الأهم يكن الجميع جاهز”.

تابع:”بمناسبة الكلام عن أحمد فتوح كنت بتكلم مع أحد لاعبي الزمالك الكبار وقالي إن فتوح اتغير تمامًا وشخصيته بقت مختلفة تماما الراجل شاف ان الحادثة اللي حصلت دة درس كبير ورسالة من ربنا وبقى مداوم على الصلاة وكمان طريقة تعامله مع الجميع اختلفت تماما وهو حريص انه يستمر على نفس الشكل ده.

كما قال لاعيبة الزمالك فرحانة من التغيير اللي شايفينه في أحمد فتوح وفي حالة دعم كبيرة من الجميع عشان يستمر على نفس الشكل.. ربنا يرحم الفقيد ويغفرله ويصبر أهله ويكون الموقف ده عبرة لينا جميعًا”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى